Immúngyengeség

Immungyengeség – a védekező rendszerünk meghibásodása, amikor szervezetünk nem ismeri fel azokat a kórokozókat amik megtámadták szervezetünket. De immunrendszeri problémáról beszélünk akkor is, ha a védekezésre szolgáló „katonáink” ellen támad a szervezet.

Az ok ami miatt kialakul? Képzeljünk el egy három lábú széket, aminek a három lába idegrenszer- emésztőrendszer- légzőrendszer. Ha az egyik lába inog, nem fog stabilan megállni és előbb utóbb eldől. Hát így alakulnak ki az immunrendszer védekező képességének a hiányából a megbetegedések.

Idegrendszer megbetegedései – depresszió, pánikbetegség – a leggyakoribb az okok közül. Nagyon sokan gyógyszeresen kezelik, ami előbb utóbb az emésztő-kiválasztórendszert terheli túl és itt is zavart kelt. Légzőrendszer – allergia, asztma. Utóbbi kezelésére előszeretettel használnak hormonkészítményeket, ami arra szolgál, hogy az immunválaszt csökkentsék és ezáltal mérsékeljék a tüneteket.

Egy, akár napont elvégzett kavicstaposás, mustárporos lábfűrdő sokat erősíthet immunrendszerünkön, mivel a talpon megtalálható összes reflexogén zónát irritálva felszabadítja azon energetikai tartalékainkat ami immunredszerünket megtámogatja.