Gerincfájdalmak

Sokan oda sem figyelnek ezekre a tünetekre – mondván, van olyan ember, akinek nem fáj néha a háta, feje, dereka? Igaz, az utóbbi időben egyre ritkább. Ám a nyaki szakaszon fellépő gerincfájdalmakat nem kötik össze egy fejfájással, kézzsibadással, ahogy egy erős szívdobogást, hőhullámot sem a hátfájdalommal, nem beszélve a krónikus nőgyógyászati, urológiai panaszok gyakoriságát a derékfájdalommal. Pedig az ok ebben rejlik.

Ezeken a szakaszokon lépnek ki a gerincvelőből (ami az agy folytatása) azok az idegvégződések, amik az  információt a szerveinkhez továbbítják. Ha valamilyen szakaszon akadályba ütköznek, nem kell csodálkozni, ha a téves utasítások miatt egy tünet, vagy hosszab idő után betegség alakul ki.

Annál is inkább, mivel a gerincoszlopot egy ostorként elképzelve, bármelyik végén rántjuk meg a másik végén „csattan”. Ebből kiindulva a nyaki szakaszon keletkezett problémák a derekunkra is kihatással vannak. Ezért egy renszerként kell kezelni az egész gerincoszlopot. Megszüntetve a fájdalmakat sok betegség kialakulásától védjük meg magunkat!